Skip to main content

PAGUNEMAN




Batu Akik
Waktos uih ti kampus, Bambang Papanggih sareng Citra nu nuju tuang di kantin kampus.
Bambang         : “Yo Cit, nyalira wae tuangna ?”
Citra                : “Muhun Bang, hayu atuh urang tuang sasarengan!”
Bambang         : “Ah moal Cit, abdi mah wareg keneh tadi sateuacan ngampus atos neda di bumi.”
Citra                : “Oh enya atuh. Ari Fajrul kamana Bang ?”
Bambang         : “Teu terang atuh teu acan papendak sareng Fajrul.”
            Pas nuju ngobrol, jol-jol aya sora ngagorowok ti tukangeun Bambang sareng Citra.
Fajrul               : “Baaaaang....”
Bambang         : “Eh eta sora naon Cit ? asa aya anu ngageroan abdi euy ?”
Citra                : “Eta si Fajrul geuning Bang, panjang umur Fajrul nembe oge diobrolkeun.”
Fajrul                : “Kieu deleng watu akik enyong anyar, mbene tuka luh winginane. Apik ya ?”
Bambang         : (Ngahuleng heula sakedap kusabab teu  ngarti) “Naon atuh Jrul,  abdi teu ngartos bahasa Jawa.”
Citra                : “Enya Jrul, abdi oge sami teu  ngartos.”
Fajrul               : “Oh enya hilap. Kieu atuh kieu urang Sundakeun. Tingal yeuh batu akik abdi, anyar nembe meser kamari, sae nya ?”
Citra                : “Wah enya sae Jrul, meser dimana eta ?”
Fajrul               : “Meser di Soekarno-Hatta Cit.”
Bambang         : “Naha nyalira resep-resep teuing kana batu akik ?”
Fajrul               : “Enya ayeuna mah keur usum batu akik teh, tingali bapa satpam sareng tukang batagor oge ngangge batu akik. Maenya abdi henteu. Hehe...”
Bambang         : “Oh kitu.”
Citra                : “Bambang ulah kitu ih, ulah singkat-singkat. Karunya Fajrul atos nyarios panjang lebar.”
Bambang         : “Ah bae waeda abdi mah teu resep, teu ngarti batu akik.”
Fajrul               : “Ah Bambang mah teu gaul.”
Citra                : “Eh naha kalakah pasea. Atos-atos ulah pasea di kantin ! Isin ku batur.”
Bambang         : “Saha nu pasea nya Jrul ?
Citra                : “Eta tadi geuning silih ejek?”
Fajrul               : “Henteu ih, etamah biasa wae.”
Bambang         : “Abdi sareng Fajrul mah tara pasea. Sabab abdi sareng Fajrul mah tos sobatan ti baheula.”
Fajrul               : “Tah leres pisan. Bambang mah atos siga dulur keur abdi.”
Citra                : “Nah kitu atuh, pan resep ditingal na oge. Eh Bang, Jrul abdi tipayun nya uih na. Atos dijemput di caket pos satpam.”
Fajrul               : “Oh mangga Cit.”
Citra                : “Assalamu’alaikum.
Fajrul, Bambang : “Wa’alaikum salam.

Comments

Popular posts from this blog

Makalah tentang Tomcat

KATA PENGANTAR Dalam penyusunan tugas atau materi ini, tidak sedikit hambatan yang penulis hadapi. Namun penulis menyadari bahwa kelancaran dalam penyusunan materi ini tidak lain berkat bantuan, dorongan dan bimbingan orang tua, sehingga kendala-kendala yang penulis hadapi teratasi. Oleh karena itu penulis mengucapkan terima kasih kepada : Ibu guru bidang studi B. Indonesia yang telah memberikan tugas, petunjuk, kepada penulis sehingga penulis termotivasi dan menyelesaikan tugas ini. Orang tua yang telah turut membantu, membimbing, dan mengatasi berbagai kesulitan sehingga tugas ini selesai. Semoga materi ini dapat bermanfaat dan menjadi sumbangan pemikiran bagi pihak yang membutuhkan, khususnya bagi penulis sehingga tujuan yang diharapkan dapat tercapai, Amiin. Kuningan,             Mei 2012 Penulis DAFTAR ISI KATA PENGANTAR DAFTAR ISI BAB I PENDAHULUAN 1.1               

SEMANGAT KEBANGSAAN

SEMANGAT KEBANGSAAN PEMBAHASAN A.     Nasionalisme Dalam Arti Sempit          Nasionalisme dapat diartikan sebagai perasaan cinta terhadap bangsanya secara berlebihan sehingga memandng rendah bangsa dan suku bangsa   yang lain. Nasinalisme dalam arti sempit sering disebut dengan JINGOISME atau CHAUVINISME.          Misalnya, bangsa Jerman di masa kekuasaan Adolf Hilter(1933-1945). Nasionalisme adalah sikap dan segat berkorban untuk melawan bangsa lain. Chauvinisme adalah masa kebangsaan yang bersenangat dan bertindak agresif terhadap bangsa lain.Dari sikap tersebut ini lahirlah imperalisme, yaitu tidak hanya ingin mengalahkan bangsa lain, melainkan ingin menguasai wilayh danbansa penghuni nya   Menurur Hilter dalam bukunya Mein Kamf (perjuanganku), bangsa Jerman merupakan ras paling unggul dibandingkan yang lain. Namun semgat nasionalisme yang sempit inidi tentang oleh bangsa di seluruh duia karena hanya mementingkan sekelompok bangsa atau golongan saja. B.      Nasi

KAULINAN BARUDAK

A.     Boy-boyan Boy-boyan teh salah sahiji kaulinan anu maké bal (biasana saukuran bal ténis) anu bisa dijieun tina kertas anu dikuwel-kuwel atawa ku bal ténis na. Tuluy, dikumpulkeun potongan kenténg (10 ~ 15) sina ngajajar kaluhur. Kabeh anu teu jadi ucing, saurang-saurang ngalungan kana kenténg anu geus ngéntép, minangka nepikeun salah saurang bisa ngaruntuhkeunana. Lamun kénténg na geus runtuh, anu jadi ucing tuluy ngaberikkan ka anu maen tadi sangkan beunang dibaledog ku bal-na. Lamun aya anu keuna, pamaén kaluar tina ulinan nepikeun kabeh kabalèdog ku bal-na. B.      Endog-endogan Endog-endogan nyaéta kaulinan maké leungeun bari kakawihan. Leungeun ditumpuk bari meureup nyarupa endog, terus gogoléangan atawa endog na peupeus nuturkeun kawih. Biasana diulinkeun bari diuk, minimal diulinkeun ku 2 urang. Terus leungeun dipeureupkeun disimpen dihandap. Posisina aya anu bari nangtung aya anu bari nangkub. Sabada digoleangkeun (digoyang) barudak bari kakawihan. Kawihn